6 років гарантії
Гарантійний термін – строк, протягом якого покупець може, встановивши приховані недоліки продукції (товару), пред'явити відповідні претензії постачальнику (продавцю), а також термін, протягом якого виробник забезпечує стабільність якісних показників виробу.
Гарантійний термін служби встановлює виробник, а підтримка гарантійних зобов'язань перед кінцевими клієнтами лягає на сервісний центр або представництво виробника.
Дуже важливо, щоб у представника була швидка лінія комунікації з виробником, а також довірчі відносини.
Саме довірчі відносини ТОВ «Неотепло» і IDM Energie System дозволяють вирішувати будь-яку проблему ще до моменту її повної діагностики та виявлення причин виходу з ладу.
Показовий момент і поки єдиний гарантійний випадок був у 2015 році, коли після нетривалого періоду роботи двохкомпресорного теплового насоса повітря-вода з роздільними фреоновими контурами AL Max 60 один з компресорів вийшов з ладу. Про це ми повідомили виробника в четвер увечері, а вже в наступний понеділок в першій половині дня новий компресор (вартістю кілька тисяч євро) поїхав службою доставки з Австрії в Україну. Складність була ще в тому, що даний компресор на той момент придбати в Україні було неможливо - він з'явився в каталозі Danfoss тільки в другій половині 2016 року, хоча в IDM його почали використовувати кілька років.
Замінений компресор досі знаходиться у нас в офісі, як приклад швидкої і простої комунікації з заводом IDM.
Але гарантійний строк не інформує про термін служби обладнання. Термін служби обладнання – це період з початку експлуатації до його повного фізичного зносу. Виходячи з багаторічного використання теплових насосів, орієнтовний термін їх служби 20-25 років, після чого, можливо доведеться провести заміну деяких вузлів або елементів.
Компанія IDM забезпечує різну гарантію на теплові насоси і суміжні продукти зі свого асортименту:
- теплові насоси – 3 роки, компресор – 6 років;
- ємність Гігіенік – 20 років;
- бойлери непрямого нагріву AQA – 5 років.